esmaspäev, 14. juuni 2010

Xdream Tamsalus 13.06.2010

Meelde jääb kindlasti mõnus tehniline rada. Väga hästi kuluv kaart ja hulgaliselt juhtumisi.

Algus oli meie jaoks sarnane eelmisele etapile. Kui eelmisel etapil startisime peale rulli olnud rattaetapile 56-lt positsioonilt, siis seekord ootasime legendjooksu kokkusaamispunktis ~6 minutit Kristjanit, kellel oli mingid rajad ja raiesmiku serv väga ära kadunud.Tulemustes kajastus see nii, et olime selles kokkusaamise punktis 59 kohal.

Rulli osa läbisime joostes, kusjuures, jooksu kasuks otsustasime siis, kui minul oli juba üks koss jalast ära võetud. 1,5-2minutit kadus sellele vahetusalas jokutamisele. Lisaks oli jooks ka mõned minutid aeglasem.

Kanuus jätsime algul 19 punkti vahele, kusjuures aru saime sellest alles siis, kui olime poolel teel 20-st 21-sse(viga ~15minutit).

Reljeef läks hästi, paariminutiline kaar tuli vaid 57 punktiga.

Rattaralli punkti asukoha mõtlesime välja ja sõitsime otse punkti.

Puude arvamise lisaülesandes jooksime 5 trahviringi.

Joon-O esimesse punkti minnes rääkis Kristjan, et näed, see on see lohk, see on see tipp, oleme siin orvandis ja punkt paistiski. Numbrit vaadates, selgus, et kurat, see ju teine punkt juba. Tore, me teame, kus on teine punkt, aga kes ütleb, kus me nüüd joone peal asume. Õnneks saime ennast suht ruttu paika ja mõne aja pärast jõudsime ka esimesse punkti, aga 10minutiline lisakaar oli tõsiasi. Viimase punktiga tegime veel umbes 5minutilise vea.

Köiega laskumine meeldis Kristjanile nii väga, et ta laskus hooga punktist mööda.Fotod: Fotolux

Kuna sama mees ei võinud uuesti laskuma minna, siis sain ka mina köiega laskuda(täiendav ajakulu 6-7minutit).

Kui eelmise etapi lõpus murdus Mihkli rattal käiguvahetaja küljest ära, siis seekord purunes enne lõppu minu tagarattal üks kodar, mille peale tagaratas kõveraks läks ja ratas ise pidurdama kippus.

Lippudega oli selline lugu, et mina teadsin kindlalt, et mul oli lipp. Kristjan ütles, et temal polnud üldse mingit lippu ja Mihkel ütles, et nägi ka midagi, aga ju see oli minu lipp. Ja nii me siis sõitimegi kõik punktid läbi ja loomulikult oli õige lipp alles viimases punktis(7-8minutit).

Tulemustes leiab seiklusporri 13. realt.

rbc ütles ...

Lakooniline.

Ma vaatasin splitte ja olin rahul, kuidas me kanuus peale ümberpöördu suutsime 20-21 etapil tempo üleval hoida - muidugi paljud ei alustanud sõitu KP'st nagu meie vaid kakerdasid veel läbi 'soo'. Ja sellega kuidas siis, kui lõpus oli kohtade peale sõit, suutsime vähemalt hammas ristis vändata nii kuis torust tuli. Järgmine kord tuleb vist "eelstardi" 1 minuti jooksul 1 liige panna tervet legendi ja muud kaardil olevat lisainfot läbi lugema, et lippe ja muid eritingimusi juba aegsasti vahtida/teha oskaks. Ma usun, et korraldajatele selline 'lisaülesanne' väga meeldis, sest see tekitas enne lõppu ju ikka korralikult segadust ja segadust tasub alati korrata.

Jaivar ütles ...

Panin paar pilti oma blogisse ka ülesse. jaivar.blogspot.com . Teievahelist pinget on näha juba enne starti.

rbc ütles ...

No nii suur pinge ka polnud, et mu kommentaar oli vaja maha võtta :/
Ma ei saanud aru ei olukorrast pildil ega pildiallkirjast.

Martti ütles ...

Mihkel, sinu kommentaar kadus peale seda, kui Aivar kommentaari lisas. Maha pole seda võtnud ja üles ka enam kuskilt ei leia.

Tundub, et blogger elab oma elu, sest peale teekondade lisamist kadus ka Mihkli teine kommentaar :-)

Eleri ütles ...

Teie reljeefijooks moodustab 1:50000 kaardi peal armsa punase südame :)