reede, 29. veebruar 2008

5 min/km - minu jaoks hetkel natu kiire

Algne plaan oli minna õhtul jooksma, aga kuna hommikul selgus, et õhtul toimub väike sünnipäeva tähistamine, siis otsustasime Kaidoga, et käime lõuna ajal ära. Kaido ütles, et tal on plaan teha 18km ringi ja joosta 5 min/km või nõks alla selle. Kuna tahtsingi natu pikemalt ja kiiremini joosta, siis olin nõus. Hoiatasin ka Kaidot, et pole kindel, kas selle tempoga 18km jaksan joosta, aga proovin.

Plaan oli esimesed kilomeetrid ~5:30 joosta ja siis vaikselt tempot tõsta. Paraku ei tulnud sellest midagi välja. Esimese kilomeeteri aeg tuli 4:50 ja teise 4:39. Ei oskagi öelda kumb tempot tegi, aga kuidagi kerge oli algul joosta.

Umbes poole tunnise jooksu järel läks minu pulss üle 160. Peale 8. km jooksu näitas Kaido mulle teeotsa, kust minnes oleksin saanud oma distantsi ~3km võrra lühendada. Otsustasin, et jooksen plaani võetud 18km ikka täis. Kuna oli selge, et sama tempoga ma lõpuni ei jaksa, siis ütlesin Kaidole, et mis ta ikka niisama longib mingu ees omas tempos ära. Nii ka tegime.

Ülejäänud maa üritasin joosta nii, et pulss püsiks ~165 kandis. Kui kõrgemaks läks, võtsin tempot vähemaks ja kui madalamaks läks siis panin juurde. Enesetunne oli päris normaalne, aga lõppkokkuvõttes arvas mu pulsikell, et minu jaoks oli tegu kerge ületreeninguga :-(
Mis seal ikka, eks ma võtan edaspidi pikemaid otsi siis natuke rahulikumalt.

Panen pulsikella väljavõtte ka siia. Siin kõik info olemas.

Kommentaare ei ole: