neljapäev, 2. juuli 2009

Xdream 2009 II etapp, Väätsa 27.-28.juuni: seiklusporri teekond

Rajal toimunust pikemalt kirjutas juba Mihkel

Koos trahviga saime lõpuks 34. koha: Tulemused

Panen siia meie teekonna ja mõned tracki analüüsil silma jäänud märkused.

Ratas ja raba:


Ratta teise punkti minnes kaalusin päris tõsiselt varianti sõita ratastega Kukepuu talu juures nii kaugele kui saab ja siis joostes punktis käia. Paraku ei saanud seda Kristjani Mihkliga piisavalt operatiivselt arutada. Kuna ka eest keegi sinna ei keeranud, siis sai massidega kaasa mindud.
Jaagu talu juurest teeristist sõitsime Kukepuu talu teeotsani 10minutit. Sama aeg kulus Jaagu talu juurest teeristist metsani ja tagasi sõidu peale. Pakun, et sellise valiku korral oleks me 2-st 3-dasse saanud ~8-10minutit kiiremini, sest metsa servast ja Kukepuu talu juurest olnuks punkti enam-vähem sama maa. Oskab keegi öelda, mis seisus oli Kukepuu talu ja 2 punkti vaheline siht?

Raba vead ajaliselt:
9. punkt ~3,5 minutit
10. punkt ~7 minutit
14.punkt ~13 minutit

Rull, kanuu ja jalgsi:


SI kaotamine läks kokku ~23 minutit, millest 5 minutit kulus kadumise avastamisele ja rullide tagasi jalga panekule ja 18 minutit SI järel käimisele.
22. punkti otsimine ~6-7 minutit
48. punkti otsimine ~7 minutit

Rabas oli minul oma 90kg kohati ikka suht raske. Kui ma 13-dast 14-dasse minnes lühikese aja jookusul 5-6 korda järjest kas põlvini või vööni sisse vajusin ja siis jälle neljakäpukil välja roomasin küsis keegi selja taga tulnud Maratonspordist, et kas see üks mees otsib teil nimelt neid auke :-)

Rada ise oli väga lahe ja eriti meeldisid mulle mõnusad ja värskendavad jõe ületused.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tere. Kiirrong kasutas seda varianti. Siht oli joostav, kuid kuna teerada lõppes jõe juures ära, pidime lõikama läbi mitte kõige paremini läbitava metsa sihile. Tagasi saime kuidagi lihtsamalt - püsisime kauem sihil, väike teerada ja hõredam mets tõid ratasteni tagasi. Etapil 1-3 kaoasime kiirematele 3-4 minutit, kuid tuleb tunnistada, et Alari ja Erko ilma pidurdava vagunita oleks oluliselt kiiremini edasi saanud.