Olime rajal 35:08:20.
Kogusime põhiraja eest maksimaalsed 345 punkti ja lõpus olnud rogainilt 31 punkti.
376 punkti oli piisav, et saavutada 1. koht nii meeste kui ka üldarvestuses.
Tulemused.
Läbitud punktid.
Rajast
Idee poolest oli rajaplaneering suhteliselt normaalne. Oli leitud huvitavaid kohti - rulluisk lennuvaljal - ideaalne, kanuu Suur- ja Mullutu lahel - nii kui mustikas seal samuses, päikseline Vilsandi külma mereveega, Viidumäe ronimised - ning püütud neid tervikuks punuda. Punumisega satuti vist pisut liiga hoogu, sest lõpptulemuses olid lihtsalt kõik etapid natuke liiga pikad või pigem iga etapi pikkus oleks võinud maastiku läbitavuse omapäraga paremini korrelatsioonis olla.
Positiivne oli see, et nii esimese kui ka tagumise otsa tiimid said maksimaalselt kasutada 36-tunnist kontrollaega. Ise oleks tahtnud lõpurogainil pisut rohkem aega veeta, kuid eks tulnuks siis põhirada kiiremini läbida.
Kaardid teekonnaga Martti GPS-i vahendusel
Rulluisutamine: ideaalne etapp ideaalselt siledal asfaldil ideaalselt siledal maastikul. Seni parim kogetud rullietapp seiklusspordis, sest oma kesise rullioskusega ei suuda ma veel rõõmu tunda laskumistest, järskudest kurvidest, lapitekist ega kruusalõikudest.
Rulluisutamise lõpp - 1. jooksu algus: Päeva nael oli, kui Kaguraveliinil punkti (KP 120) võttes Kaido hõikas: "Järgmine punkt on teispool kraavi. Ujume üle." (KP 121 Lõunabastionil).
1. jooksu lõpp - kanuu: Seekord said seklussportlased siis, sõna otseses mõttes, ravimudas supelda.
1. ratta algus: Kruusa- ja metsateede kohati olematu sõidetavus pani rattakäsitsemisoskused tõsiselt proovile.
1. ratta lõpp: Siin on ka 2. rattaetapi lõpp, aga kuna Martti GPS suri ära, siis selle kohta track puudub. (KP 59-33-44-43-32-100.)
2. jooks: Linnuvaatlustornis salvestasime punktid mällu ja olime valmis tegema ikka tõelist mäluorienteerumist. Kuid enne Vilsandile minekut anti meile ikkagi kaart, millest ka saare võpsikuis liikudes kasu oli.
2. ratta algus: Tegemist oli etapiga, kus ma vaatasin kadedusega Martti ratturipükse ning Kaido ratta pehmet sadulat. Lõpuks tiksus rattas mingi 185 km ette.
Rogain: Meie valik 24-25-65-45-56-59-38-49. Kaarte näeb Andres Pae albumist.
Kokkuvõte
Täielik rahulolu - olla lihtsalt parim.
Kaido kommentaarid
Minu jaoks oli 36h võistlus hooaja kõige tähtsam võistlus. Ja see, et seda oluliseks pidasime, tõigi kokkuvõttes võidu:
- läksime juba reede päeval 15-se praamiga üle ja sõime-magasime korralikult enne võistlust (tänud Aigarile öömaja ja toitlustamise eest)
- rajal, kui konkurendid eest ära olid, ei võtnud me tempot alla, vaid üritasime kogu võistluse käigus oma parima anda
- rogaini lõpus, kui me olime kindlad, et VAUDE Adventure on meist 6 punkti rohkem võtnud, meenutasime Läti võistlust, et kõikidega võib kõike juhtuda, ning igal võimalusel jooksime tagasiteel võistluskeskusesse. Ja nii oligi - juhtus kaasvõistlejatel, et üks 6-ne punkt jäi leidmata, ning nii tõi meie viimase hetkeni oma parima andmine, isegi siis, kui tundus, et midagi pole enam mängus, edu
- äge rulluisutamine täiel kiirusel
- punkt 23, kus meiega koos olnud võistkonnad läksid paremale orbiidile, aga meie saime punkti otse kätte
- kanuus punktide 27 ja 30 võtmisel ravimudas suplemine ning kuni 3-meetriste kõrkjate vahelt tee murdmine, kogu oma keharaskusega kõrkjate peale viskumine, ainult nii sai neist läbi (kuigi võitev oleks olnud ringi jooksmine, vältides mudasuplust, aga see muda ja kõrkjavõitlus andis vähemalt mulle lahedaid emotsioone)
- et ratta esimeses pooles suutsime enamuse ajast kenasti tuules sõita ja kiirust kõrgel hoida ning ka teises pooles saime enam-vähem tuules sõidetud
- mitmeid punkte tuli leida legendi alusel - kaardil objekti polnud ja kohapeal tuli olla loominguline, et aimata, kus legendis kirjeldatud objekt asub
- et sain tutvuda Vilsandiga - ma polnud seal varem käinud
- ujumine - see oli värskendav ja tore oli tunda võistkonnakaaslaste hoolitsust peale ujumist
- rattaetapp 62-74 - see pakkus erinevaid valikuid ja otse minnes oli väga lahe pikalt mööda kena metsateed sõita
- finišispurt, kui nägime, et VAUDE Adventure selja tagant tuleb
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar