Olin Purtsi neljapäevakul seiklusraja rattaosa rajameister.
Antud piirkonna kohta oli mul olemas põhikaart ja kuna selle piirkonna kohta oli ka mitu orienteerumiskaarti, siis võtsingi aluseks põhikaardi ja täiendasin punkti asukohti ja raja valiku seisukohast olulisi kohti orienteerumiskaardi infoga.
Esialgse rajaplaani panin paika laua taga. Laupäeval 7. juunil võtsin ratta ja läksin rattaga punkti kohti ja teid/sihte üle vaatama. Üldjoontes jäi rada paika, aga paari punkti asukohta sai natuke muudetud. Esimesed 2 etappi sai planeeritud nii, et oli olemas võimalus minna suhteliselt suure ringiga vasakult või siis paremalt ja oli võimalus ka otse minekuks mööda sihte. 3. punkt oli üks neist, mille algselt planeeritud asukohta muudetud sai. Tagantjärgi vaadates tundub, et oleks pidanud punkti paigutama natuke ehk põhjapoole, sest enamus osalejatest valis lõunapoolse variandi. Kuigi ka põhjapoolne teevalik kasutati ära. 4-s punkt asus Saeveski paisjärve lähedal torni otsas, mille kõrgust tuli paari aasta tagusel Pikassilla Xdreami etapil hinnata. 5-ndas punktis tuli osalejatel läbida väike lisaülesanne. Kaardile oli kantud 4 punkti ja punktide läbimisjärjekord. Kaardil polnud kirjas aga punktide numbreid(numbrid olid kirjas SI jaamade peal). Lisaülesandele järgnenud rattapunkt sai taas pandud nii, et lõunapoolne ring oli pikem, aga seal oli ka päris pikk asfalti lõik. Ära kasutati taas mõlemad teevalikud. Viimane punkt oli finishiga suhteliselt samal sirgel ja kuna punktide numbrid olid kaardil suhteliselt väiksed, siis jäi päris mitmel osalejal punkt esialgu märkamata.
Rajameistrina jäi kokkuvõttes rahule, sest ära kasutati praktiliselt kõik teevalikud, mida lootsin. Lisaks tehti veel mitmeid lõikeid ja ka paar sellist valikut, mida tegelikult ei uskunud, et tehakse. Näiteks 1.-st punktist 2.-se minnes arvasin, et pool etappi sõidetakse kindlasti teed pidi, mis kulges praktiliselt "punase joone" kõrval ja siis minnakse kas paremalt või vasakult ringi ja lootsin, et ehk proovitakse ka sihte pidi lõigata. Tegelikkusels läksid Väino Ellamik ja Janar Kadastu praktiliselt kohe asfaldile ja päris palju kasutati sihte.
Kaarti ja tehtud rajavalikuid näeb siit.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar